
O tom, že Přemek Forejt si vařením dokáže získat i největší gurmány, není pochyb. Populární porotce show MasterChef Česko ale v poslední době čím dál více koketuje s hudbou. Pokud čekáte romantický duet nebo rockovou pecku, musíme vás zklamat. Známý kuchař vám místo dokřupava upečeného bůčku nově naservíruje song ve spolupráci se značkou McDonald.
Než si začnete klást otázku, proč se někdo jako Přemek Forejt rozhodne spolupracovat s fastfoodovým řetězcem, pojďme si připomenout další neméně slavné spolupráce.
Maloobchodní řetězec Lidl se rozhodl oslovit mladší generaci a oslovil producenta a hudebníka Jiřího Buriana, respektive jeho alter ego Kapitána Dema. O tom, že tahle reklama se vám vtiskne do paměti, není pochyb. Ve videoklipu Kapitán Demo do prodejny přiletí ve vrtulníku a v uličkách obchodu se pohybuje po červeném koberci.
Hudbu pro svou propagaci využila i společnost Penny. Řetězec, který slaví 25. let na českém trhu, oslovil ke spolupráci Michala Davida. Známý skladatel a zpěvák v roli prodavače pomáhá se zapomenutým kompotem, k čemuž mu hudebně dopomáhá remake hitu Nonstop.
A teď něco pro 18+. Hanácká vodka si přála ve své reklamě slyšet hlas zpěváka Matěje Rupperta. Kampaň chce Hanáckou vodku představit jako ideální pití na party a slibuje, že po konzumaci se z vás stane stejně dobrý tanečník, jako je Matěj.
Zatímco výše uvedené řetězce cílí spíš na mladší generaci, Semtex se rozhodl oslovit i střední generaci. Do reklamy na energetický nápoj obsadil Dagmar Patrasovou, která vizuálně balancuje mezi Návštěvníky a Pátým elementem (kde nehrála), a slibuje v tomto případě skutečně nemožné.