Druhá šance se líbí mladým divákům

První díl unikátního projektu Druhá šance, který včera začala vysílat televize Nova, se divákům líbil. Podíl na sledovanosti v cílové skupině 15–54 let činil 47,64 %. Bodoval především v mladších cílových skupinách.

Praha 27. února 2009 – Takřka polovina diváků, kteří ve čtvrtek 26. února večer sledovali některý z domácích televizních programů, se dívala na unikátní projekt TV Nova Druhá šance, věnovaný životním příběhům lidí, kteří se dostali až na samé dno a začínají znovu.

Podíl na sledovanosti prvního dílu s názvem Iveta činil 47,64 % v cílové skupině 15-54 let. V kategorii 15+ byl share 43,86 %, což v absolutních číslech znamená 1 492 000 diváků. Druhá šance oslovila především mladé diváky. Příběh paní Ivety, které se zhroutil život po smrti devatenáctiletého syna Viktora, sledovalo 59,54 % diváků ve věku 15 – 24 let tou dobou u televizních obrazovek. Ještě vyšší podíl na sledovanosti – 67,82 % – zaznamenala cílová skupina ženy 15-24 let. Pořad se líbil i mladým mužům stejné věkové kategorie, v níž byl share 47,69 %.

FOTO:  ATO – Mediaresearch, Tisková mluvčí TV Nova, Michaela Fričová
FOTO:  ATO – Mediaresearch, Tisková mluvčí TV Nova, Michaela Fričová

Sdílet

Nejnovější videa

Články

Nestihli jste v TV

TOP pořady

Nové epizody už teď na Voyo

o 7 dní dříve • bez reklam • kdykoliv

Další pořady