
Společnost CME a televizní stanice z jejího portfolia budou hlavním mediálním partnerem 17. reklamního festivalu Golden Drum, který se uskuteční počátkem října 2010 ve slovinském Portoroži. Festival je považován za nejdůležitější reklamní akci tzv. nové Evropy a po Cannes Lions je druhým největším mezinárodním reklamním festivalem na starém kontinentu.
Nejdůležitější reklamní akce bývalého východního bloku a druhý největší mezinárodní reklamní festival v Evropě se uskuteční ve dnech 6. – 9. října 2010 ve slovinské Portoroži. Hlavním tématem letošního ročníku je Reconstruction, tedy snaha podpořit po těžkém loňském roce odvahu reklamního odvětví nadále se rozvíjet a povzbudit optimismus a nadšení. Hlavním mediálním partnerem této významné akce v oboru komunikace a reklamy, je mediální skupina CME a stanice z jejího portfolia.
„Budoucnost reklamy byla zpochybněna. Bez ohledu na to, co říkají cynikové, se náš obor chystá vstoupit do zlaté éry,“ prohlásil sir John Hegarty, klíčový řečník prvního festivalového dne a kreativní ředitel britské reklamní agentury Bartle Bogle Hegarty, která je zodpovědná za nejvýraznější reklamní kampaně za posledních třicet let.
Festival Golden Drum je určen především zemím střední a východní Evropy. Letos přivítá na 1500 účastníků a na programovém kongresu, který zahrnuje proslulou Golden Drum kreativní akademii, vystoupí více než 50 přednášejících z celého světa. Přihlášené příspěvky budou soutěžit v 9 skupinách – film (TV, TV a filmová promo, internet), tisk, outdoor, rádio, design & umělecký směr, interaktivní, média, PR, reklamní kampaně – a v samostatné soutěži o nejlepší plakát na dané téma. Všichni finalisté navíc získají výhradní právo k soutěži o ICAC (CUP) ocenění.