OPĚT NEJLEPŠÍ: Skupina TV Nova se stala lídrem sledovanosti roku 2018

Aktualizováno 03.02.2019

Tvoje tvář má známý hlas - 12. díl - 7
Zdroj: TV Nova

Skupina TV Nova, která tento rok oslaví 25 let působení na českém televizním trhu, i v loňském roce potvrdila pozici lídra. V roce 2018 obsadila první příčky v podílu na sledovanosti ve všech základních cílových skupinách, a to v prime time vysílání!

Hlavní stanice TV Nova dosáhla v uplynulém roce v cílové skupině 15-54 v prime time většího podílu na sledovanosti než celá televizní skupina její nejbližší konkurence. Skupina TV Nova v cílové skupině 15-54 let dosáhla za rok 2018 36,70% share v prime time a 35,30% v all day. V celodenním vysílání dosáhly stanice skupiny TV Nova v cílové skupině 4+ průměrného počtu diváků, kteří alespoň tři minuty kontinuálně sledovali dané stanice, 4,762 milionu diváků denně!

Zdroj: TV Nova

V roce 2018 skupina TV Nova odvysílala řadu úspěšných projektů. Patřily mezi ně jak oblíbené dlouhodobé seriály, zábavné pořady, kriminální příběhy, tak i reality show a další formáty. Divác v cílové skupině 15–54 let se bavili u:
– reality show Robinsonův ostrov – 26,33% share
– zábavné hudební show SuperStar – 24,58% share
– fenomenální show Tvoje tvář má známý hlas – 30,89% share
– pořadu Utajený šéf – 34,55 % share, každý díl průměrně sledovalo 1,009 milionu diváků v širší cílové skupině 4+
– seriálu Dáma a Král – průměrně 27,70 %
– seriálu Specialisté – průměrně 23,89% share
– pořadu Co na to Češi s 19,87% share
– dokureality Malé lásky – 28,81% share
– pořadu Mise nový domov – 30,28% share
– pořadu O 10 let mladší – 27,17% share

Zdroj: TV Nova

V TOP 500 nejsledovanějších pořadů roku 2018 (včetně zpravodajských a sportovních) v cílové skupině 15-54 obsadily pořady skupiny TV Nova dokonce 429 míst. Z těch pravidelných pořadů nejvíce diváků k televizním obrazovkám přitahovaly Televizní noviny, které dosáhly průměrného share 35,31 %.

Dlouhodobě nejsledovanějšími českými seriály současnosti jsou Ordinace v růžové zahradě 2 Ulice. Premiérové díly Ordinace v růžové zahradě 2 v průměru sledovalo 22,88 % diváků vcílové skupině 15-54 u televizních obrazovek. Na Ulici se v minulém roce dívalo ve stejné cílové skupině v průměru 37,68 % diváků u TV a reality show Výměna manželek dosáhla svými premiérovými díly na 27,65% share.

 

NEPŘEHLÉDNĚTE:

Smutné osudy sex symbolů minulého století: Krásky, které kradly srdce mužů, skončily dost neslavně
Smutné osudy sex symbolů minulého století: Krásky, které kradly srdce mužů, skončily dost neslavně

OBROVSKÉ PŘEKVAPENÍ: Nikola Ďuricová se zasnoubila! Žádost o ruku byla pohádková
OBROVSKÉ PŘEKVAPENÍ: Nikola Ďuricová se zasnoubila! Žádost o ruku byla pohádková


Novinky z NOVY