Nové podzimní schéma Novy slaví u diváků úspěch. Úvodní film k seriálu Gympl sledovalo na Nově 1 598 tisíc diváků

Aktualizováno 09.08.2016

Gympl - 2
Zdroj: Archiv TV Nova

Hurikán jménem Gympl zasáhl Česko. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem poslední prázdninové neděle se stal úvodní film k seriálu Gympl na Nově. Ten dosáhl v klíčové cílové skupině 15-54 podílu na sledovanosti 40,57 % celkem Gympl vidělo 1,59 miliónu diváků (4+). Nedělní vysílání Televizních novin, hlavní zpravodajské relace TV Nova, pak dosáhlo v této cílové skupině podílu na sledovanosti ve výši 48,77 %.

Úvodní film k seriálu Gympl se stal nejsledovanějším nezpravodajským pořadem neděle a celkem ho sledovalo skoro 1,6 miliónu diváků (4+). Na první díl seriálu se navíc mohou diváci těšit už dnes od 20:20, druhý díl jim pak Nova přinese už tuto středu. V celém nedělním prime timu tak Nova Group dosáhla v cílové skupině 15-54 podílu na sledovanosti 42,92 %.

Dlouhodobě vysoký podíl na sledovanosti drží Televizní noviny na TV Nova. Jejich včerejší vydání zaznamenalo u diváků v cílové skupině 15-54 let podílu 48,77 % a celkem je sledovalo 1,76 miliónu diváků (4+).

Skvělá čísla zaznamenala i nedělní pohádka Jak se budí princezny, kterou na Nově v cílové skupině 15-54 sledovalo 35,86 % diváků u obrazovek.