Sitcom Comeback získává stále větší popularitu

Aktualizováno 10.05.2014

Comeback - podíl na sledovanosti 9.10.

Stále více diváků si získává originální český sitcom Comeback. Ve skupině D 15—54 přilákal tento čtvrtek večer v pořadí již šestý díl k obrazovkám 46,92 % diváků. Projekt z vlastní produkce TV Nova tak stále výrazněji konkuruje programové nabídce dalších televizních stanic.


Praha 10. října 2008 — Další velký úspěch v řadě zaznamenal ve čtvrtek večer seriál Comeback. Jeho šestý díl, nazvaný Je jaro..., zaznamenal největší divácký ohlas u žen ve věku 35—44 let. V této cílové skupině sledovalo nejnovější příběh ze života bývalé hvězdy showbyznysu Tomáše Pacovského a jeho rodiny 50,78 % divaček, které usedly v hlavním vysílacím čase před televizními obrazovkami. V cílové skupině M 45—54 si pořad nenechalo ujít 40,82 % diváků.

Pozadu v úspěšnosti nezůstala ani premiéra sedmého dílu sedmé řady americké série Kriminálka Las Vegas, která ve vysílacím schématu bezprostředně navazovala na Comeback. V cílové skupině D 15—54 dosáhl další příběh Gilla Grissoma a jeho týmu podílu na sledovanosti 48,49 % Největší pozornost vzbudila série u mužů — v cílové skupině M15—24 dosáhla podílu na sledovanosti 63,75 %, v cílové skupině M45—54 to bylo 46,01 % a ve skupině M25—34 získal pořad 45,15 %.

Prohlédněte si koláče podílu na sledovanosti 7. dílu seriálu Comeback v cílových skupinách D 15—54, Ž 35—44M 45—54.

Zdroj: ATO - Mediaresearch


Novinky z NOVY