Tisková konference Avon pochodu 2010

Aktualizováno 28.04.2014


Avon pochod proti rakovině prsu je tu již podesáté a TV NOVA je jeho mediálním partnerem. Mezi ambasadorky tohoto velice ambiciózního projektu se nově zařadily také dvě tváře naší televize, Lucie Borhyová a Tereza Brodská.

První červnová sobota bude ve znamení boje proti rakovině prsu. Česká republika se opět přidá k dalším 50 zemím na celém světě a ulicemi hlavního města projde Pochod proti rakovině prsu. Tento akt naděje se letos koná již podesáté! „Přidejte se k nám a zažijte neopakovatelnou atmosféru sounáležitosti a naděje. Důvodů je hned několik: protože rakovina prsu se může týkat kohokoliv z nás, ať už přímo nebo nepřímo. A také proto, že zakoupením jednoho trička, které je vstupenkou na Pochod, můžete pomoci zachránit jeden lidský život. Výtěžek z jednoho trička totiž pokryje náklady na příspěvek na vyšetření prsu jedné ženy,“ říká Magdaléna Drsová, manažerka reklamy a PR společnosti Avon Cosmetics.



Program Pochodu začne ve 14 hodin na Hradčanském náměstí před Pražským hradem. Návštěvníci budou mít mimo jiné možnost shlédnout výstavu fotografa Ondřeje Kavana, s názvem „Praha s láskou“, autora fotografie, která se stala ústředním motivem pozvánky letošního Avon Pochodu.

 

V 15 hodin Pochod odstartuje a přes Petřín, Most legií, Masarykovo a Rašínovo nábřeží se přesune do šest kilometrů vzdáleného cíle ve Žlutých lázních. V cíli se návštěvníci mohou těšit na jedinečnou hudební lahůdku – se symfonickým orchestrem zde vystoupí zpěvačky Dara Rolins, Jana Kirschner, Monika Absolonová, vítěz česko-slovenské SuperStar Martin Chodúr a David Deyl, který složil a nahrál oficiální hymnu Avon Pochodu 2010 s názvem „Nic nevzdávej“. V písni zazní i jedna z ambasadorek kampaně Avon proti rakovině prsu, Aňa Geislerová. Závěr večera bude patřit skupině Kryštof.

 

Vstupenkou na Pochod je tričko Zdravá prsa, které lze zakoupit za 300 Kč nejen u Avon Ladies a Avon Gentlemanů, ale i v e-shopu na www.zdravaprsa.cz a samozřejmě též na Startu Pochodu. Částka 300 Kč, tedy výtěžek z jednoho prodaného trička, znamená jeden poukaz na vyšetření prsu, a tím možná jeden zachráněný lidský život.

 

Do komunikace se poprvé zapojuje i sociální síť Facebook. Navštivte profil Avon Pochod 2010, projděte si virtuální trasu a pozvěte své přátele na Pochod. Pokud se podaří dosáhnout počtu 100 000 fanoušků, sponzoři Virtuálního pochodu za každého z nich zaplatí 1 Kč na sbírkové konto Avon proti rakovině prsu! Sponzoři virtuálního Pochodu jsou Bonaqua, Frisco a žena.cz.


Do triček Zdravá prsa se obléknou nejen tisíce návštěvníků Pochodu, ale i rovná desítka ambasadorek, které podporují dobročinné aktivity Avonu. K Aně Geislerové, Daře Rolins, Monice Absolonové, Simoně Stašové, Táně Vilhelmové, Lence Termerové, Mahuleně Bočanové a Marthě Issové se letos přidají dvě nové tváře za TV Nova: moderátorka zpráv Lucie Borhyová a herečka Tereza Brodská.


Novinky z NOVY